Regulamin newslettera SEP
obowiązujący od dnia 01 stycznia 2017 roku
WERSJA DO POBRANIA
- Regulamin określa zasady korzystania z usługi Newsletter.
- Usługa Newsletter udostępniania jest przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 14, 00-050 Warszawa, posiadające numer identyfikacji podatkowej NIP: 526 000 09 79, numer Regon: 000671480, zwanym dalej „SEP”.
Dane kontaktowe:
1) adres:
Stowarzyszenie Elektryków Polskich
ul. Świętokrzyska 14
00-050 Warszawa
2) adres poczty elektronicznej: sep@sep.com.pl
3) numer telefonu: +48 22 556 43 02, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z taryfą operatora Użytkownika).
- W ramach usługi Newsletter, wysyłana jest przez SEP informacja w formie listu elektronicznego (e-mail), zwana dalej „Newsletterem”. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony.
- Newsletter zawiera informacje o odbytych i planowanych wydarzeniach oraz inne informacje dotyczące SEP.
- Newsletter wysyłany jest z częstotliwością zależną od czasu i liczby zgromadzonych materiałów.
- Każdy Newsletter zawiera:
1) informację o nadawcy wyświetlaną w polu nadawcy wiadomości email,
2) wypełnione pole „Temat” określające treść lub nr Newslettera,
3) informację o sposobie rezygnacji z usługi Newsletter.
- Korzystanie z usługi Newsletter jest możliwe tylko jeśli użytkownik posiada aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Zamówienie usługi Newsletter następuje poprzez dokonanie przez Użytkownika rejestracji na stronie internetowej http://sep.com.pl/newsletter.html lub poprzez formularz dostepny na każdej podstronie w dolnej sekcji strony, polegającej na:
1) podaniu adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Użytkownika
3) zaakceptowanie niniejszego Regulaminu,
4) naciśnięcie (kliknięcie) na przycisk „Wyślij i subskrybuj”,
5) kliknięcie linku potwierdzającego rejestrację zamieszczonego w przesłanej przez SEP wiadomości elektronicznej o tytule „Potwierdzenie zapisu do newslettera SEP”.
- Naciśnięcie (kliknięcie) na link potwierdzający rejestrację powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej Użytkownika (adresu e-mail) do listy e-mailingowej. Adres poczty elektronicznej Użytkownika (adres e-mail) będzie wykorzystywany tylko w celu wysyłania Użytkownikowi Newsletterów.
- Podanie w formularzu, podczas czynności rejestracyjnych, adresu poczty elektronicznej
- Administratorem danych osobowych Użytkowników przekazanych w związku z korzystaniem z usługi Newsletter jest Stowarzyszenie Elektryków Polskich z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 14, 00-050 Warszawa.
- SEP przetwarza zgromadzone dane osobowe zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1422) oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.). SEP, jako administrator danych osobowych, może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
- Użytkownik ma prawo do uzyskania informacji, czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych.
- Użytkownik może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany uprzednio adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z usługi Newsletter, klikając na link „Newsletter” umieszczony w stopce każdego Newslettera.
- W ramach świadczenia usługi Newsletter Użytkownik ma zakaz dostarczania i przekazywania treści o charakterze bezprawnym.
- Reklamacje dotyczące usługi Newsletter można składać:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sep@sep.com.pl,
- Za pomocą telefonu, dzwoniąc pod nr: +48 22 556 43 02, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z taryfą operatora Użytkownika).
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji dotyczącej usługi Newsletter oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, SEP zwróci się do Uzytkownika o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- SEP zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O treści zmian Regulaminu poinformuje Użytkowników przez umieszczenie na stronie internetowej http://sep.com.pl/aktualnosci/newsletter-tydzien-w-sep/regulamin-newslettera-sep.html wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie http://sep.com.pl/aktualnosci/newsletter-tydzien-w-sep/regulamin-newslettera-sep.html przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. O zmianie Regulaminu Użytkownik zostanie dodatkowo powiadomiony przez przesłanie za pośrednictwem Newslettera oraz na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany podczas rejestracji, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin będzie wiązać Użytkownika, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie nie oświadczy on o rezygnacji z usługi Newsletter